We zijn verhuisd

14 april 2013 - Hornsby, Australië

Ondertussen zijn we verhuisd naar Hornsby, zowat de grootste buitenwijk van Sydney in het Hills District. We wonen nu dichter bij het treinstation, de winkels en alles anders. Dit geeft Julie 's ochtends ruim een uur meer slaaptips, en daar klaagt ze zeker niet om. Nu kunnen we in de ochtend ook samen naar de Universiteit vertrekken en dat is uiteraard aangenamer dan elk apart. Dankzij deze post hebben jullie een klein sfeerbeeld van hoe Hornsby er uit ziet.
We wonen samen met twee Chinese Australiërs: River en Cindy. Ze zijn heel aangenaam om bij te wonen en we hebben al eens het geluk gehad een traditionele Chinese maaltijd (nl een' hotpot') voorgeschoteld te krijgen. Voor de rest zijn het wel heel moderne mensen (zelf zonder echte religie).
Zo tot gauw allemaal, hopelijk krijgen jullie nu de zon te zien die we hebben opgestuurd.

Julie en Job

Ondertussen zijn we verhuisd naar Hornsby,

1. Job:
    14 april 2013
    Hoe ziet het er eigenlijk uit in Hornsby? Een kort verslag onder leiding van de vogels
    13 april 2013 | Waitara, Australië
  2. Roos:
    Ja.. hier is zo nu en dan zon! Merci J & J :-) Kus, R & R
  3. Ann, mama:
    14 april 2013
    leuk, die sfeerbeelden en ondertussen een vogelconcert krijgen, haha origineel, jullie zien er gelukkig uit, dat doet deugd, geniet maar verder, dikke kusknuf ook van Ronny en Kira, waf waf, xxx